Tuesday, January 21, 2014

Masalah Kuku Cagu Atau Kuku Cekam

Rupanya banyak juga orang yang mengalami masalah kaki kuku cekam macam yang Paklong pernah alami dulu. Alhamdulillah selepas Paklong amalkan petua yang kawan Paklong ajarkan itu ada perubahan pada kuku kaki Paklong ni. Sebetulnya pada permulaanya bukan setakat kawan Paklong tu ajar dan petuakan tapi sampai tolong buatkan untuk Paklong. Mungkin dia tengok Paklong tak berapa nak ambil kisah dengan petua yang dia beritahu tu. Maklumlah nampak macam senang dan ringkas sangat. 

Sampailah suatu hari dia datang ke rumah Paklong dan tengok kaki Paklong ni macam sudah semakin teruk. Dia terus masuk ke dapur dan minta beberapa keping cili kering dan terus buatkan apa yang selalu dia petuakan kepada Paklong tu. Selepas tu dia nasihatkan paklong untuk teruskan petua tu secara konsisten.

Kuku kaki Paklong sekarang. Alhamdulillah.

Bagi yang membaca petua yang Paklong terangkan sebelum ini eloklah cuba dulu. Mungkin ada yang serasi dengan petua tersebut. Mungkin juga ada yang tidak serasi. Tapi tak salah kalau kita mencuba. Modalnya tidak seberapa pun kalau hendak dibandingkan dengan kos rawatan secara klinikal. Hanya perlu menjenguk ke dapur anda sahaja.

No comments:

Post a Comment